Сұрақтар мен жауаптар

2026 жылы Қазақстанда бизнес қандай салықтар төлейді?

Қысқа жауап

2026 жылғы 1 қаңтардан бастап жаңа Салық кодексі қолданылады. Бизнестің негізгі салықтары: жалпыға бірдей белгіленген режимдегі ЖШС үшін КТС 20%, ЖБР-дағы ЖК үшін ЖТС 10% (шектен асқан бөлігіне 15%), жылдық айналым 10 000 ӘЕК-тен асқанда ҚҚС 16%, әлеуметтік салық 6% және жалақыдан жарналар. Шағын бизнес көбіне оңайлатылған декларацияда жұмыс істейді — ҚҚС пен әлеуметтік салықсыз кірістің 4%-ы; оған қоса мүлікке, көлікке және жерге жергілікті салықтар.

Бизнестің барлық салықтары бір кестеде

СалықКім төлейді2026 жылғы мөлшерлемеЕсептілік
КТСЖБР-дағы ЖШС және басқа заңды тұлғалар20% (банктер мен ойын бизнесі — 25%, ауыл шаруашылығы өндірушілері — 3%, әлеуметтік сала — 5%)100.00, 31 наурызға дейін
Кәсіпкердің ЖТС-ыЖБР-дағы ЖКжылына 230 000 ӘЕК-ке дейін 10%, асқан бөлігіне 15%220.00, 31 наурызға дейін
Оңайлатылған декларация бойынша салықоңайлатылған режимдегі ЖК мен ЖШСкірістің 4%-ы (мәслихат 2–6% диапазонында өзгерте алады)910.00, жарты жылда бір рет
ҚҚСайналым 10 000 ӘЕК-тен (2026 жылы 43 250 000 ₸) асқанда міндетті16% (дәрілер мен медициналық қызметтер — 5%)300.00, тоқсан сайын
Жалақыдан ЖТСжұмыс беруші ұстайды10%, жылдық кірістің 8 500 ӘЕК-тен асқан бөлігіне 15%200.00, тоқсан сайын
Әлеуметтік салықЖБР-дағы ЖШС мен ЖК6% (ЖБР-дағы ЖК — ӘЕК-пен тіркелген сома)200.00
Төлем көзінен салықбейрезиденттерге төлегендекіріс түріне қарай 20%, 15%, 5%101.04
Мүлік салығығимарат иелерізаңды тұлғалар 1,5%, ЖК мен оңайлатылған режим 0,5%700.00, 701.01
Көлік салығыкөлік иелеріқозғалтқыш көлеміне қарай 1 ӘЕК-тен700.00, 31 наурызға дейін
Жер салығыменшік иелері мен жер пайдаланушыларжер санаты бойынша базалық мөлшерлемелер700.00, 31 наурызға дейін
Акцизакцизделетін тауарларды өндірушілер мен импорттаушылартауар түрлері бойынша400.00, ай сайын

Жалақыдан төлемдер

ЖТС пен әлеуметтік салықтан басқа, жалақыдан Әлеуметтік кодекс бойынша жарналар төленеді: МЗЖ 10% және МӘМС жарналары 2% қызметкердің жалақысынан ұсталады, ЖМЗЖ 3,5%, ӘА 5% және МӘМС аударымдары 3% жұмыс беруші өз қаражаты есебінен төлейді. Мерзімі — төлемнен кейінгі айдың 25-іне дейін. Мысалмен есеп — жұмыс берушінің қызметкер үшін салықтары.

2026 жылғы арнаулы режимдер

2026 жылдан бастап олар үшеу: өзін-өзі жұмыспен қамтығандар үшін (айына 300 ӘЕК-ке дейінгі кірістен 4% төлем, декларациясыз), оңайлатылған декларация (жылына 600 000 ӘЕК-ке дейінгі кірістен 4%) және шаруа қожалықтарына арналған режим (ауыл шаруашылығы өнімін өткізуден түскен кірістен ЖТС 0,5%). Патент, бөлшек салық және мобильді қосымша жойылды. Қайсысын таңдау керек — қандай салық режимін таңдау керек жауабында.

Әр салық бойынша толығырақ

Қалай қателеспеу керек

Оңайлатылған режимнің мөлшерлемелері өңіріңіздің мәслихат шешіміне, ҚҚС айналымға, ал әлеуметтік салық пен жарналар қызметкерлер санына байланысты. Сізге қандай салықтар мен нысандар қатысты екеніне күмәндансаңыз, салық кеңесінде талдаймыз; барлық декларацияларды тапсыруды салық есептілігі аясында аламыз.

Өтінім қалдыру

Кеңес алу

Байланыс деректеріңізді қалдырыңыз — жұмыс уақытында хабарласып, қысқа аудиттен кейін құнын айтамыз.

WhatsApp

Пішінді жіберу арқылы сіз келісесіз: құпиялылық саясаты.